MVP Praha 15.11. 2008

21.11.2008 19:49

 Ahojky, páneček se konečně dostal k PC, aby napsal pár řádků o mé další výstavě. Ta se konala v Praze a bylo na ní přhlášeno 45 šediváčků,  které posuzoval JUDr. Nývlt. My jsme nastoupili poprvé ve třídě mladých. Obešli jsme 2 kolečka v kruhu a pak si nás pan rozhodčí volal k sobě. Přeměřil si mě, ukázal jsem mu zoubky (což se mi moc nechtělo) a předvedl jsem se mu v postoji. Pan rozhodčí mi zadal výbornou a poslal mě čekat, až ohodnotí ostatní 2 pejsky. První dostal VD a druhý výbornou jako já, takže se rozhodovalo už jen mezi námi. Obešli jsme si zase kolečko a pan rozhodčí měl jasno, byl jsem druhý, řekl nám, že má samičí hlavu? No nic, výborná je taky krásná. Vydrželi jsme na vystavě až do samého konce a stálo to určitě za to, protože výmary vyhrála naše polosestřička Elizabet Quine s Dášou a postoupily do závěrečných soutěží, kde ve velké konkurenci vyběhaly BIGa a neměly určitě ani deleko k BISovi. Byl to super zážitek a my za něj stejně holkám Moooc Děkujem 

 

                         Pac a pusu posílá Frodík ,Dádík a Péťa

Vyhledávání

Kontakt

Kafka Petr Žďár nad Orlicí 160 775030549