DUO CACIB Brno

16.02.2009 19:22

 Ahojky všem, v sobotu 7-8.2. jsme se s pánečkem a paničkou zúčastnili další výstavní akcičky, která se konala v Brně. V sobotu jsme nastoupili do kruhu v celkem hojném počtu pěti pejsků. Pan rozhodčí Horvát se hodně soustředil na pohyb. Odběhali jsme několik koleček a měl rozhodnuto. V postoji nás viděl, až když nám psal posudky. Škoda postoj je naše silná zbraň. Obdrželi jsme V3 a pěkný posudek kde stojí "lepší v postoji než v pohybu". 

V neděli už jsme byli v kruhu jen tři. Pan rozhodčí MvDr Piskaj si nás prohlédl v postoji a pak to začlo, ukázka v pohybu byla tragická. Frodík skákal jak blázen, myslel jsem, že je to naprosto stracené. Byl jsem smutný. Frodík se nakonec sklidnil, doběhali jsme a pan rozhodčí si nás dal stranou a sledoval pejsky ještě jednou v běhu. V tu chvili jsem věděl, že jsem určitě 3. O to větší překvapení a radost jsem měl, když pan rozhodči zadal V1 + CAJC nám. Bylo to super. O Jun. BOBa jsme si zaběhali s naší sestřičkou Fergie a paničkou Verčou, která nás porazila svým překrásným pohybem a postoupila dál, kde ziskala také BOBa. V závěrečkách po překrásnem výkonu získala i  Jun. BIG Moc gratulujeme.

Vyhledávání

Kontakt

Kafka Petr Žďár nad Orlicí 160 775030549