Dovolená Seč

19.08.2008 20:20

Ahojky kamarádi, přidal jsem nové fotečky z dovči, najdete je ve fotogalerii, odpočinek-dovolená Seč.

Pěkně jsme si to tam užili. Byli jsme na zřícenině hradu a pak už jsme se jen koupali. Škoda jen, že tam byli

sinice, museli jsme se po každém koupání osprchovat a to se mi moc nelíbilo. Pánečkové mě vzali také 2x do kina,

tam se mi líbilo, pěkně se mně tam spinkalo. Poslední den už se nám počasí pokazilo. Byla nás tam velká banda,

ale na fotkách jsou jen mí paníčci škoda, že jsem tam byl jediný hafík a neměl jsem si s kým hrát :-(

Už se těším na 30.8., pojedeme s paníčkama do Mladé Boleslavi na výstavu a tam se pořádně vyblbnu

se ségrama:-))

 

                                                      Všechny vás zdravím, posílam pac a oblíznutí, Frodo

Vyhledávání

Kontakt

Kafka Petr Žďár nad Orlicí 160 775030549